ja eventjes, ff biertje halen, later bij mijn eigen vak buiten gezetenquote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was je nog op dat pleintje voor het uitvak? Volgens mij heb ik je wel even voorbij zien rijden.
Kingsidequote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef stefmans het volgende:
WIllem II en de Kingside stelletje tyfus mongolen.![]()
![]()
quote:
de bestequote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
Wij zijn Ajax.
En voor een paar maanden fftjes niet de beste.quote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
Wij zijn Ajax.
Ik heb er even gezeten maar we waren het stadion weer uitgeflikkerdquote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kingside. De harde kern die seizoenskaarten verhuurt via marktplaats. Wat een betrouwbare aanhang
Dat was al voor de wedstrijd toch?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb er even gezeten maar we waren het stadion weer uitgeflikkerd![]()
Waar was jij hiervoor? OPHOERENquote:
Toch deed dat meer pijn, toen hadden het écht verdiend....quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Milan - Ajax deja vu.....
Mijn god wat voel ik een pijn
Moest ik ook aan denken, maar toen was het onrechtvaardig.quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Milan - Ajax deja vu.....
Mijn god wat voel ik een pijn
Nee ik heb de eerste 10 minuten in het stadion gezien ofzo, daarna in een kroeg de rest gekeken.quote:
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Wooldoor het volgende:
Weten we al een nieuwe plaats waar we Poepon gaan stallen want Willem 2 is na vandaag natuurlijk geen optie meer.
Als je zelf in PSV topics loopt te trollen kun je dat verwachten hè.quote:
Kan niet volgens de regels.quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |